instagram بر اساس کاری که انجام میدن باعث افزایش فالوور پیج میشن، نه اینکه فالوور فیک اضافه کنند.
رباتهای اینستاگرام کار اصلیشون فالو و آنفالو کردن افراد حاضر در اینستاگرامه. این افراد وقتی ببینند شما آن هارا فالو کردید و کمی به محتوای پیج شما علاقه داشته باشند شما رو فالو میکنند.
مبنای فعالیت رباتهای افزایش فالوور اینستاگرام بر اساس فالو و آنفالو کردن افراد است
اما ربات افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالو آنفالو انجام نمیدهد و کارهای دیگه ای انجام میدهد، لایک میکند و کامنت هم میفرستد.
بطور کلی ربات های اینستاگرام تمام کارهایی که میشه با دست انجام داد رو بعلاوه کارهای دیگه که فقط از طریق ماشین قابل انجام هست رو انجام میدن. لیست پایین تقریبا تمام کارهایی هست که یک ربات اینستاگرام خیلی پیشرفته انجام میدهد.
امکان داره رباتی کار خاصی انجام بده که در لیست بالا نباشه…
تمام رباتها فالو، آنفالو، لایک و کامنت رو انجام میدن اما برای بقیه آپشنها هرکدوم محدودیتهایی دارند و بجز یکی دو ربات (مانند ربات اینستاگرام کاربر مجازی) در سطح دنیا هیچ رباتی نیست که توانایی انجام تمام کارهارو داشته باشه.
رباتهای اینستاگرام اگر بیش از اندازه فعالیتی را انجام دهند باعث دیزیبل شدن پیج میشوند
اگر شخصی فعالیتی بیشتر فراتر از قوانین ربات انتظار داشته باشد ربات این توانایی را ندارد و استفاده از اون بخاطر محدودیتهای اینستاگرام حد مشخصی داره. یعنی مثلا شخصی نمیتواند روزانه بیشتر از ۴۰۰نفر رو فالو و آنفالو کنه. اگر بیشتر بشه اینستاگرام پیجش رو محدود میکنه.
پس برای افزایش فالوور و فروش خودش باید پیج رو در پیجهای دیگه تبلیغات کند. و به خاطر داشته باشد که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است”
اگر بخایم موضوع را تا اینجا جمع بندی کنیم باید بگیم:
شما بوسیله ربات افزایش فالوور اینستاگرام با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای بقیه در حقیقت پیج خود را به آنها معرفی میکنید. هیچ اجباری برای فالو کردن نیست، آنها اگر دوست داشته باشند شما را فالو میکنند. پس ربات، فالووری به پیج شما اضافه میکند که هم حقیقی است و هم تقریبا به محتوای شما علاقه مند است
البته نباید این نکته رو فراموش کنیم که کیفیت فالوورهایی که از طریق ربات جذب میشن بالاتر از فالوورهای خریدنی می باشد. بطور کلی استفاده از ربات برای شروع کار خوب است.
ربات رو به شکلهای مختلفی میشه تنظیم کرد…
مثلا اگر یک رستوران دارید و نیاز دارید که پیج خودتون رو به هم محله ای ها معرفی کنید میتونید بر اساس لوکیشن تگ محدوده خودتون ربات رو تنظیم کنید. یعنی هرکسی که اون لوکیشن تگ رو استفاده کرده فالو کنید و یا براش کامنت بزارید.
مثلا اگر لباس مجلسی نه میفروشید میتونید ربات رو جوری تنظیم کنید که فالوورهای پیجهای رقیبتون رو فالو کنه یا لایک کننده های پستها رو فالو کنه.
مثلا اگر ساعت مچی مردونه میفروشید میتونید کسانی که پستهایی که هشتگهای خاصی که افراد علاقه مند به ساعتها دنبال اون هستند مثل #لاکچری رو دارند فالو کنید.
این به ذوق و سلیقه و دقت شما بستگی داره که ربات رو چطور تنظیم کنید تا بیشترین بازدهی رو برای پیج شما داشته باشه.
اما بین همه این کارهایی که میشه انجام یک مدل هست که به تجربه بدست اومده و بیشترین بازدهی رو به لحاظ افزایش فالوور برای شما داره. مبنای این مدل همون فالو و آنفالو هست.
البته کمتر رباتی رو پیدا میکنید که دقیقا بلافاصله بعد از فالو کردن شخص، پست آخرش رو هم لایک کنه. عموما پست آخر رو یکساعت بعد از فالو کردن و یا روزهای دیگه انجام میدن. اگر همزمان فالو و لایک انجام بشه؛ برای کسی که این اتفاق براش افتاده خیلی خوشاینده و احساس میکنه شما واقعا به پیج اون علاقه مند هستید.
ممکن است تصور کنید اگر من کسی رو فالو کنم و بعد از ۲۴ ساعت آنفالو کنم امکان داره اون شخص اصلا متوجه نشه من فالوش کردم. یعنی توی اونروز اینستاگرامش رو چک نکنه. کاملا درسته! اما نکته اینجاست که شما با کم کردن زمان بین فالو و آنفالو میتونید به فالوورهایی دست پیدا کنید که برای اینستاگرام وقت بیشتری میزارن و بیشتر آنلاین هستن.
مبنای افزایش فالوور در رباتهای اینستاگرام فالو و آنفالو کاربران می باشد. این فالو و آنفالو کردن باعث میشود بقیه پیج شمارو ببینند و اگر دوست داشتند پیج شمارو فالو کنند. البته مقداری بیش از معرفی صرف هست، چون شما آنها را فالو کردید احتمال اینکه آنها شمارا فالو کنند یا با لایک کردن شما را دنبال کنند خیلی زیاد است.
تنظیم ربات خیلی مهمه. اگر ربات بیش از حد کار کنه پیج دیزیبل میشه. اگر کم کار کنه بازدهی بشدت افت پیدا میکنه. اگر اهدافی که براش تعیین میشه متناسب پیج نباشه بازخورد مناسبی نمیدهد و…
کیفیت فالوورهایی که توسط یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام اضافه میشن از خرید فالوور بیشتره و از فالوورهایی که بوسیله تبلیغات جذب میشن پایینتره.
در حال حاضر فقط یک نمونه از ربات های فعال در سایت های ایرانی پیدا میشود، با نام ربات اینستاگرام کاربر مجازی که آدرس سایت آن به شرح زیر میباشد:
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی
۲- ربات ingramer این ربات شفاف اینستاگرام ادعا می کند که موثرترین دستیار اینستاگرام - دستیار کلمه عملی است. همه به یک دستیار مجازی اینستاگرام احتیاج دارند ، اگر خیلی مشغول هستید که خودتان با جامعه خود درگیر شوید ، این می تواند پاسخ شما باشد.
۳- ربات jarvee نرم افزاری در اینستاگرام است که شما روی لپ تاپ یا دسک تاپ خود بارگیری می کنید و از داشبورد کاربر پسند برای اجرای تعامل خود استفاده می کنید.
۴-ربات instato اگر می خواهید در استفاده از یک ربات مبتنی بر وب اصرار داشته باشید ، این همان موردی است که می توانید از آن استفاده کنید. این ربات خدمات عالی برای مشتری ارائه می دهد ، همچنین ایمنی از طریق یک پروکسی اختصاص داده شده نیز تضمین می شود.
درباره این سایت