در درجه اول، سعی کنید اسپم مانند عمل نکنید. هشتگ‌ های مورد استفاده در کپشن باید طبیعی باشند. به طور میانگین، اکثر کسب و کارها از 2 و نیم هشتگ در هر پست استفاده می‌کنند. سعی کنید از یک تا چهار هشتگ استفاده کنید و از شلوغ شدن کپشن پیشگیری کنید تا خواندن آن آسان باشد.

اگر هشتگ‌ های اینستاگرام به صورت طبیعی در کپشن جای نمی‌گیرند، سعی کنید آنها را در انتهای کپشن یا حتی در اولین کامنت قرار دهید زیرا محل قرار دادن کپشن تاثیری در عملکرد آن ندارد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها