فیدهای اینستاگرام دائما در حال تغییر هستند که البته این موضوع با توجه به 95 میلیون عکسی که هر روز در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شوند، طبیعی است. دیده شدن در این انبوه محتوا می‌تواند کار سختی باشد و به همین دلیل استفاده از هشتگ‌ های اینستاگرام می‌تواند مفید باشد.

هشتگ‌ ها در اینستاگرام، پست‌های مربوط به کاربران مختلف را در یک فید جمع می‌کنند و البته در هنگام جستجوی هشتگ، فقط اکانت‌های عمومی (public) قابل مشاهده هستند.

پیدا کردن محتوای تگ شده در اینستاگرام راحت و ساده است. صفحه نتایج جستجوی اینستاگرام به سه بخش تقسیم شده است:

  1. تاپ‌ترین (محبوب ترین) پست‌ها که 9 پست با بیشترین میزان تعامل را نشان می‌دهد.
  2. پست‌های اخیر که پست‌های تگ شده را به ترتیب زمان نشان می‌دهد.
  3. هشتگ‌ های مرتبط که سایر هشتگ‌ های مورد استفاده برای همان موضوع را نشان می‌دهد.

برای مثال، اگر قصد دارید، در پست خودتان از هشتگ #coffee استفاده کنید، می‌توانید برای افزایش میزان دیده شدن آن از سایر هشتگ‌ های مرتبط به این موضوع مثل #latte، #cappuccino، #icedcoffee یا #coffeebreak هم استفاده کنید.

هشتگ های اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌ های اینستاگرام ساده است. فقط کافیست با استفاده از کاراکترها، اعداد یا ایموجی‌ها هشتگ مورد نظرتان را بسازید؛ می‌توانید تا 30 هشتگ را به کپشن اضافه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای این که پست‌های شما در فید هشتگ نمایش داده شودن، باید اکانت اینستاگرام شما عمومی باشد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها