با نگاهی به عملکرد هشتگ هایی که در گذشته از آنها استفاده کرده اید می تواند یک راه عالی برای تصمیم گیری در مورد هشتگ هایی باشد که دوباره در آینده استفاده کنید.

ابزار تحلیلی بومی اینستاگرام Insights برخی از این داده ها را نگه می دارد - می توانید تعداد افراد را بر اساس هشتگ هایی که استفاده کرده اید روی پروفایل شما فرود بیایند:

اگر در یکی از برنامه های پرداخت شده بعدی قرار ندارید ، می توانید از "Hashtag Analytics" متعاقبا نیز برای ردیابی بینش های کلیدی درباره هشتگ هایی که استفاده می کنید استفاده کنید، از جمله تفصیلی که هشتگ های آنها بیشترین لایک ، اظهار نظر ، برداشت ، ذخیره و ذخیره در پست های اینستاگرام شما را دارند.

به علاوه ، همچنان که همچنان به هشتگ های جدید اضافه می کنید ، می توانید نحوه عملکرد آنها را برای محتوای شما به طور دقیق ردیابی کنید.

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها